Monday, October 11, 2010

hati & perasaan..mmg gler!!!

aku rasaa aku dh gilerr...kot sbb budak tuu..
yupp..mmg aku sayang dia.....btol kte org...when kte dh stat syg org tuu....it hard to turn back..
org xde di tempat aku mmg xphm...ble dirg brase sendiri..hurm bru diorg taww....aku cuba avoid die...tp makin aku cuba jauhkan diri...makin dekattt...aku rasa syg tuuuu...im going crazy right now....aku nk exam..aku nk berjaya..why aku thinking pasal die...pada hal blom tentu die pikr pasal aku,...tq kawan2 yg bnyk tlong aku....qerm said"ko xyah laa nk perasan sangat"...ehmmm btolll kate die...
tp kalo aku perasan nape die layan aku terlalu baek...sangat baek....
kalo laa duni nii bley berputar semulaa...aku pasti xnk jumpa ie...tp hakikat dan realitinya ia xkan berputar semulaaaa...gilaa aku niii..
mlm2 ni laa nk jiwang...
tapi aku dh xley tahan ..aku kna luahkan jugakkk....aku xnk sbb die aku jadi gilaa.....
gila...gila...gilaaaa.....
tp tu laaa....hati dan perassaan mmg xley dipisahknnn..mmg xley avoid ponn....

No comments:

Post a Comment